25 Ocak 2010 Pazartesi

Tuğba Özay - Yüreğim Buruk Bugün Dinle

Tuğba Özay - Yüreğim Buruk Bugün Şarkı Sözü

Yüreğim buruk bu gün ne geçen uçaklara
El sallamak istiyorum nede kanat çırpan kuşlara
Yüreğim buruk bu gün ne gökteki bulutlara bakmak istiyorum
Nede güneşin aydınlığına yüreğim buruk bugün
Canım sıkılıyor bu gün gözlerimi soldurmak
İstemiyorum artık rengi solmuş duvarlarla
Ne karkarın tepesinDeki dağlaR nede
Uçsuz bucaksız ovalar ne sevinci rüyalar
Nede acıtan yalanlar umrumda yüreğim
Buruk bu gün yazmak istemiyorum duygularımı
Sayfalara duyurmuycan sesimi ne dost ne düşmana
Yüreğim mapus bu gün zincirlere
Vurulsada bilirim yaşam sürüyor ister
İçerde ister dışarda canım sıkılıyor bugün
gözlerimi soldurmak istemiyorum artık
Rengi solmuş duvarlarda ne dağların ...

Tuğba Özay - Yüreğim Buruk Bugün



Tuğba Özay - Yüreğim Buruk Bugün Klip İzle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder