28 Şubat 2010 Pazar

Hatice – Çok Sevdim

Hatice – Çok Sevdim

Merhabalar ;

Bugün sizlere Hatice isimli sanatçımızın en son çıkartmış olduğu şarkılarından birisi olan Çok Sevdim isimli çıkış parçasını sizlere sunuyoruz. Hatice yıllar önce eşini kaybettikten sonra bir süre şarkı yazamamış şarkı söyleyememişti şimdilerde ise eşi için çok önemli bir şarkıyı bizlere seslendirdiğini düşünmekteyiz. İyi dinlemeler iyi izlemeler ...

Hatice - Çok Sevdim



Hatice – Çok Sevdim Şarkı Sözü

Özledim.. Çok özledim
Geleceğin günü bekledim
Sen mutsuz günlerim ruhsuz
Aşksız olmazmış öğrettin
Çok sevdim .. Çok sevmişim..
Sensizken bunu ezberledim..
Çok sevdim .. Çok sevmişim..
Sensizken bunu ezberledim..
Beni yoran sensizlik, Diğer adı hasretlik
Ölümüne de sevdik. Neden ayrıyız?
Sen orada ben burada, Gözümüzde yaşlarda
İkimizde bir yastıkta uyuyamadık...

Hatice – Çok Sevdim Klip İzle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder